Post by repokochete on Feb 9, 2022 19:04:31 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Draughts ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Draughts IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kode generator nøgler ▞▞▞
▞▞▞ Draughts 2022 version ▞▞▞
Det er et dejligt udfordrende spil! og jeg er forbi mesterniveauet, og min tankekapacitet og mine evner er steget.. boost det ved at tilføje flere sværhedsgrader i niveauerne. Det er et respektabelt spil, og det tester med sikkerhed tænkekapacitet og tålmodighed og ræsonnement.
Her er en grund til, hvorfor jeg gav dette spil til stjerner, fordi da du var ved at flytte, fortæller det dig, hvor du skal flytte, og så får du dig til at tabe spillet, og plus at det er så svært, og da du prøvede at ændre indstillingerne, vil det ikke engang lad dig gå til indstillingen vil den sige, at indstillingerne ikke er indlæst, og hvis du venter i lang tid, er den stadig ikke indlæst
Dette spil stinker, jeg kan ikke lide at blive tvunget til at hoppe, hvis jeg ikke vil, jeg kan heller ikke lide at spille robotter. Venligst forbedre dette spil eller dårligt anbefale det aldrig!
Warcaby Planszowe ges
AI blev ved med at gentage de samme træk, når jeg havde en fordel. Spillet blev erklæret som uafgjort, selvom jeg havde flere chancer for at vinde, selvom jeg stadig havde 3 konger, og modstanderen kun havde 1:( Der skal bogstaveligt talt nogle fejl for at blive rettet.
Snyder! Hvorfor? Da jeg tog afsted med konge og flyttede 18 gange, siger du aldrig draw! Men når du tog afsted med kongen og flyttede 14 trin, siger du draw... Selvom du stadig har et sted at flytte... BTW, tak for det sjove
Dette spil var først sjovt, men så begyndte det bare at sige "du taber" midt i et spil, da den anden side ikke gjorde noget for at vinde endnu.
Det tvinger mig til at lave hop, der får mig til at tabe mere end at vinde. Jeg kan ikke kontrollere, om jeg ikke vil hoppe på. Det er forfærdeligt
spillet er godt, men når du spiller spillet, kan du ikke lave et andet træk, når du kan springe den anden spiller, får det dig til at hoppe over brikken
Det tvinger mig til at spille med to hånd i stedet for én, det er kun lodret nej vandret jeg er meget meget ked af det næste gang i din opdatering bring tilbage horisontal stil spillere skal være komfortable, du kan spille, mens du holder juice i strandstolen
Ikke rigtig ægte brikker. Ude af stand til at gå frem og tilbage en gang kongen. Fjernet fra telefonen
Bedste damspil med mange svære tilstande. Men et af de største problemer, som gør mig sindssyg, er muligheden for lodtrækning, når du ikke skal vinde. Ingen mulighed for at slå fortryd fra. Og vi kan ikke spille det online med spillere og facebookvenner. Og lidt flere problemer. Alle andre spiller er meget godt.
Den fortæller, at du skulle flytte den, hvilket gør, at du risikerer dine brikker, selvom du har en bedre at flytte
Det er en bestemt ingrediens, der mangler for at gøre det sjovere
Har spillet dette spil i årevis. Efter den seneste opdatering begyndte at tvinge annoncer i alle aspekter af spillet. Jeg afinstallerede, da det forsøgte at få mig til at se en annonce for et spil, jeg allerede spillede.
spiller på kort tid, levende farver, alt i håndfladen, lagt ud for at opgradere dig, og lære dig at udfordre niveauerne i sindet hos din modstander, computeren. nem adgang, til brættet, ingen stykker at lægge væk, intet pap at sætte op, som i gamle dage, og hvis du var brødre eller søstre, kan du huske, at du måske bare blev ked af det, da en tredobbelt sprang dig. lol men her er det kun dig en udfordring af, kan du slå computeren. ikke et familiemedlem, ingen pies i hele huset. så sejt
Jeg fik softwaren til at køre tilbage og fremad som en konstant bevægelse, King vs King. Har brug for uendelige bevægelser i stedet.
Dette spil var godt i starten.Men den bliver ved med at lukke af. Og jeg rapporterede det i går, og det er stadig ikke blevet rettet.
et af mine yndlingsbrætspil er dam, og jeg havde erfaring og havde det sjovt med at spille med venner, familiepersonale og hjælpere. (For det meste alle) Folk kalder mig kongen af dam og forsvar i sport. en gang jeg fordoblede, tredoblede eller firdoblede sprang nogen, og jeg gjorde også mere end firdoblede min modstander. Jeg har det sjovt med at spille mod mine modstandere i skolen og hjemmet. Jeg havde otte konger én gang i løbet af spillet med min modstander og vandt. det var et vanvittigt spil, jeg spillede. jeg håber du kan lide min kommentar.
Jeg nyder virkelig dette spil, jeg kan godt lide, hvor mange forskellige typer brikker, der er at vælge imellem. Min eneste klage er, at jeg føler, at det hårde og videregående niveau føles som lette niveauer. Ellers elsker jeg det meget. GODT ARBEJDE!
ikke det skakspil, jeg har spillet. skulle have ny telefon. kunne ikke lide den mulighed, jeg havde at vælge imellem. **kan ikke lide at blive tvunget til at hoppe modstander..🤔
Warcaby Planszowe ges
Det er svært at logge af spillet
Dette spil er som kamp kamp, men er beregnet til folk, der kæmper kamp og ønsker at vinde
meget interessant. Elsker det. Men du bør give mig mulighed for at vælge, hvilken jeg vil hoppe, når jeg har mere end én mulighed. Tving mig ikke til at hoppe over to, mens jeg har mulighed for at springe over en, som kan favorisere mig.
Det er meget interesseret, og det gør også en person glad
Jeg elsker at spille den brasilianske draft, jeg har spillet op alle niveauer, det virkede ret nemt for mig. Men den er god.
Alle niveauer er meget nemme, gør det svært, jeg plejede at spille dette, da jeg var barn, og jeg ville vinde en ud af 5, hvis jeg vidste, at jeg ville tabe, ville jeg nyse og ødelægge den
Jeg nød dette spil, men det er ikke svært at spille.
Warcaby Planszowe ges
Det er dårligt, hvis du bevæger dig, det vil tage flere af dine brikker. Og når det er den anden person, vil de lave et træk, men når det ser ens ud, og det er din tur, kan du ikke gøre det det samme træk, og du kan heller ikke vinde, uanset hvad du, så DET ER DET VÆRSTE skakspil NOGENSINDE !!!!!!!
Spillet er sjovt og interessant, men fra min erfaring er der en masse "gummibånd" involveret
Godt, men hvorfor er kongen begrænset i sine træk. King bør være i stand til at springe og spise fra for- eller bagbevægelse
Det plejede at være bedre. Hvorfor angiver det uafgjort, når modstanderen er ude med nummerering og hjørnespark?
Dette spil er meget flot og nemt at spille.
De "opdaterede" den, og lige når du er ved at slå computeren, fortæller den dig, at du skal se en 30 sekunders video for at vinde. Det er virtuel afpresning, og det er derfor, jeg sletter det. For mange damspil til at håndtere svindlere som disse mennesker.
Mindustry アクション aenk
Så sjovt som dette er, er den hårde tilstand UMMULIG, den har taget mig mere end en time, og jeg kan stadig ikke komme forbi den
Spillet er sjovt, men hvis du kommer til et avanceret niveau, og det indser, at det vil tabe, kalder det spillet for uafgjort, jeg var nødt til at se en annonce for at fortsætte, efter at den havde sagt game over/ draw.
Når fjenden ikke kan vinde, bliver den bare ved med at bevæge sig frem og tilbage, indtil du giver op. Det burde være en given sejr. Ellers ok, tror jeg